czwartek, 20 maja 2010

Mechanizmy zegarowe

Jakiś czas temu w sprzedaży były zegary ze Stamperii wykonane ze sztucznej cyny. Były sprzedawane w zestawie z mechanizmem zegarowym i wskazówkami. Wskazówki nie pasowały do mojej koncepcji, więc postanowiłam je zamienić na te, które miałam w sklepie. Okazało się, że niestety moje wskazówki nie pasują.
Obecnie Stamperia oferuje same mechanizmy i wskazówki. Postanowiłam je sprawdzić. Pojechałam do Empiku i kupiłam cały zestaw. Sprawdziłam i potwierdziło się to, co było wcześniej: niestety wskazówki Stamperii nie pasują do mechanizmów zegarowych oferowanych przeze mnie w sklepie i na odwrót: nasze wskazówki do mechanizmów stamperyjnych (mają inne średnice otworów). Jeżeli więc zakupicie mechanizm Stamperii musicie zakupić również wskazówki tej firmy (nie znam wskazówek innych firm, które pasowałyby do mechanizmów Stamperii, co nie oznacza, że takich nie ma). Zwracajcie na to uwagę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...