środa, 24 lipca 2013

Przenosiny bloga - informacja dla czytelników

Witam wszystkich czytelników bloga :). Dawno już na nim nic nie publikowałam gdyż przez ostatnie osiem miesięcy dużo energii pochłaniało mi załatwianie spraw rodzinnych. Doszłam również do wniosku, że prowadzenie kilku blogów jednocześnie tak, żeby wszystkie "żyły", pochłania mi zbyt dużo czasu. Ale nie martwcie się, nie zarzucam mojego pomysłu stworzenia miejsca, w którym będzie można znaleźć dużo ciekawych i pomocnych informacji na temat różnych technik zdobniczych. Postanowiłam przenieść bloga e-decoupage na mojego pierwszego bloga Urokliwisko Gohy. Na blogu e-decoupage nie będę już więcej publikowała. Na razie tego bloga nie likwiduję. Wszystkie posty zostały już przeniesione na mój pierwszy blog. Jeżeli więc nie obserwujesz jeszcze bloga Urokliwisko Gohy zapraszam do jego polubienia.

przeniesiony na              
Blog e-decoupage ---------> Blog Urokliwisko Gohy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...