poniedziałek, 1 lutego 2010

W pierwszych słowach mego blogu...

Od dłuższego czasu dojrzewał w mojej głowie pomysł na stworzenie miejsca, w którym będziecie mogły znaleźć informacje na temat techniki decoupage, nowości rynkowych, produktów itp. Na początku chciałam to umieszczać na moim blogu z pracami. Doszłam jednak do wniosku, że będzie to za dużo informacji w jednym miejscu i spowoduje to utrudnienia w znalezieniu tego co potrzebne. Dlatego też około trzy miesiące temu założyliśmy z mężem drugiego bloga, który do dzisiejszego dnia był zawieszony w próżni. Najwyższy czas to zmienić.

Co znajdziecie na blogu?
1). Testy produktów - ich opisy, uwagi, spostrzeżenia, zastosowanie i ciekawostki
2). Lekcje pokazowe czyli krok po kroku jak zrobić fajny przedmiot
3). Twórcze ciekawostki znalezione w internecie
4). Tu będę pokazywała nowe produkty (lub informacje o nich), które zostały wprowadzone do oferty sklepu internetowego i stacjonarnego
5). Recenzje książek
6). Terminy kursów, warsztatów
7). I wiele ciekawostek potrzebnych do twórczych prac

Napewno nie znajdziecie tutaj moich gotowych prac. Do zapoznania się z tym co robię zapraszam na blog Urokliwisko Gohy.

1 komentarz:

  1. Swietny pomysl, bo jak to mowia " Jeden czlowiek nic nie wie, wszyscy ludzie...." wiec taki blog bedzie przydatny dla takich jak ja, czyli tych, ktorzy ciagle sa poczatkujacy i szukaja pomocy...:) pozdrawiam i ciesze sie ze jestem pierwsza :)zycze powodzenia !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...